Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Рекламират България като туристическа дестинация с над 3 млн. информационни материала и сувенира
Автор: Екип Varna24.bg 14:38 / 03.05.2012Коментари (1)977
©
По проекта за изработване и разпространение на рекламно-информационни материали за промоцията на България като целогодишна туристическа дестинация бе реализирана най-мащабната рекламна кампания за страната ни на световните пазари. Тя е реализирана по Средносрочната рамкова инвестиционна програма на МИЕТ, финансирана по ОП "Регионално развитие". Това заяви заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на заключителната пресконференция по проекта.

Зам.-министърът подчерта също, че за проведените дейности по него са изразходвани общо 5 млн. лв. и в резултат на конкурентните условия пред кандидатствалите изпълнители са спестени над 2.8 млн. лв. Това ще ни даде възможност заедно със спестените средства и по други проекти да кандидатстваме пред МРРБ с още предложения за този програмен период до 2013 г., посочи Маринов. Провеждането на ефективна и масирана национална реклама ни позиционира на световния пазар като туристическа дестинация в по-висок клас, каза още той. В пресконференцията участва и ръководителят на проекта Владимир Туджаров, главен секретар на МИЕТ.

Близо 3.2 млн. брошури на 6 основни езика и още 15 други, по-малко разпространени, сувенири и ниско бюджетни рекламно-информационни материали на обща стойност малко над 4 млн. лв. са създадени по проекта на МИЕТ. Той се финансира по ОПРР и включва изработка и разпространение на пълен набор от рекламно-информационни материали и сувенири с единна визия - брошури (имиджова и 9 тематични), серия регионални и тематични дипляни, информационен гид, плакати, листовки, картички, туристически карти, стикери, мултимедийни продукти, албуми и книги за туризма или сувенири с туристическото лого на страната.

За изработката на всички рекламно-информационните материали и сувенири са сключени 51 договора с изпълнители на обособените позиции. Отделно, по проекта са разработени наръчник за разпространението на създадените материали, както и методология за анализ на съдържанието и атрактивността им, които увеличават ефективността на националния маркетинг.

Създадените рекламно-информационни материали с единни концепция и дизайн осигуряват качествено и атрактивно поднасяне на информацията за България като туристическа дестинация, заяви и директорът на дирекция "Туристическа политика" в Мария Иванова. Материалите се разпространяват на световни и национални туристически форуми и борси, както и директно до потребителите на туристическите продукти и услуги. Целта е да се популяризират нови форми на устойчив и специализирани видове туризъм в регионите на страната, което допринася за увеличаване на туристопотока към тях.

Общо по проекта са изработени над 1 млн. броя рекламни брошури на стойност 1.981 млн. лв. Средната им единична цена е 1.98 лв., без ДДС. Деветте тематични брошури за българското Черноморие, зимните ни курорти, културния, религиозния, конгресния и бизнес, еко- и селския туризъм, вино и кухня, спорт, балнео, СПА и уелнес са преведени на 6 основни езика, а имиджовата - на 21.

Рекламните сувенири са 323 500 броя на обща стойност 828 746 лв. и средна единична цена от 2.60 лв., без ДДС. Серията включва луксозни, настолни и стенни календари, чанти, значки, икони, визитници и други протоколни подаръци.

Изработени са и 1 877 000 броя нискобюджетни рекламно-информационни материали на стойност близо 1.248 млн. лева. Средната им цена е 0.66 лв., без ДДС, като сред най-атрактивните от тях са информационен гид "Добре дошли в България" на 21 езика, серия регионални и тематични дипляни, туристическа карта и пътеводител на туристическите забележителности у нас и др.









Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 03.05.2012 г.
0
 
 
Дрън, дрън! Има едни пари за "усвояване". При толковая много материали би следвало да ги има и на видни места в Пловдив. Няма ги нито на гарата, нито на летището.Нали от там основно минават: " ... директно до потребителите на туристическите продукти и услуги"
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
Хороскоп за деня
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Лоша инфраструктура в София
Катастрофи в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: