Рекламният мениджър Мария Секулова: Изтъкани сме от истории помежду си

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
14:22 / 17.08.2023
683
Човек винаги разказва истории. Без значение от похватите, които използваме: на PR, на думите, на аудиозвука, или с похвата на маркетинга – това са различни елементи, които използваме, за да разкажем историята на нашата компания, бранд. Това каза в предаването "Човекът на фокус“ на Радио "Фокус“ рекламният мениджър Мария Секулова. "Тази история винаги е продължение на нашата мисия, на нашите ценности, отразява нашето отношение към продукта, компанията и бранда, който представляваме. Затова сторителинга е важен. Той представлява нас и нашата компания.“

"Ние сме изтъкани от истории помежду си", разказа още тя. "Както помежду си говорим, разказваме своите собствени истории, споделяме емоции през тях, представяме себе си като личности, така и компаниите, техните брандове е нужно също да представят себе си чрез историите. Всички ние в маркетинговия свят се опитваме да дадем плътност, да дадем емоция към нашия бранд, към нашата компания без значение на колко години е тя. Най-лесно е да дадеш плътност на една компания, която е нова, защото ти я създаваш, и винаги трябва да й дадеш плътност, трябва да я представиш пред обществото. Най-трудно е когато трябва да препозиционираш една позната компания, когато трябва да извадиш от историите, които до момента си представял за нея. Но винаги разказваме история.“

Едни от най-добрите примери за сторителинг на даден бранд са годежният пръстен с диамант и съвременният образ на дядо Коледа, разказа още Мария Секулова: "Отново търсим емоцията, споделеността на момента. Всички тези истории, целият този сторителинг, който говорим, без значение колко лайфстайл или колко бизнес е продуктът, ние винаги търсим емоцията, която да ни доближи, да доближи нашите потребители до нас самите, до нашата компания.“     

Сторителингът днес се отличава от този отпреди 100 години, сподели още рекламният мениджър: "Когато трябва да говорим за сторителинга днес, ние трябва да говорим за много изчистено послание, което да няма маркетингов носител – не продаваме нищо, разказвайки историята, създаваме емоцията, създаваме привързаност, изграждаме облика на нашия бранд, но не продаваме. В момента, в който потребителят започне да усеща, че ние се опитваме да му продадем нещо на момента, това го дърпа назад, той се чувства излъган. Винаги трябва много мъдро да тръгваме с посланието, с историята, която разказваме.“

В дигиталната епоха и влиянието на социалните мрежи вече всеки човек е бранд, всеки човек е медия през тези платформи и всичко се случва много взривоопасно, смята още Мария Секулова: "Възможностите на дигиталното пространство като цяло дава един по-различен начин за разказване на историята.“ Историите/сторителингът в новия дигитален свят според нея трябва да са добре примерни, с ясното съзнание, че "ние разказваме своите емоции, създаваме емоционален контакт с нашите потребители“, и трябва да има едно много добро премерено присъствие в комуникационната среда.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Тежка катастрофа с мигранти след гонка
Трифонов: Срамно е политици да си правят PR от трагедията с бълга...
Главчев поиска изготвяне на екшън план в аванс за справяне с бедс...
Камелия Нейкова: Имаме пълната подкрепа на Министерския съвет за ...
Камелия Нейкова: Имаме пълната подкрепа на Министерския съвет за ...
Осъденият на доживотен затвор Георги Вълев от "Килърите" с белезн...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).