
ЗАРЕЖДАНЕ...
Шефът на АПИ: Ако с оставката ми ще спрат да загиват деца, я подавам веднага, но мисля, че това няма да се случи | ||||||
| ||||||
"На всички сигнали сме реагирали по възможния начин. Направили сме кръпки на всички дупки, реагирахме на сигнала на полицията, че завоят е опасен", увери инж. Вълчев. Много бързо се влошава качеството на настилката на пътя заради тировете, които минават през участъка, обясниха от АПИ. "Злощастният участък край Телиш, където малката Сияна загуби живота си, не е в най-добро състояние, но това е заради негрижирането му години наред", поясни инж. Йордан Вълчев. "Това се държи и на нестроене на магистрали, недовършване на "Хемус", на пътя Мездра- Ботевград. Ако те бяха завършени, нямаше да се случи този инцидент. Участъкът е ремонтиран частично, защото ако го бяхме затворили и него, щяхме да затворим целия достъп между Северна и Южна България в този участък. Докато участъкът Мездра-Ботевград не бъде завършен, надяваме се юни, този участък не може да бъде изцяло ремонтиран. След юни, надяваме, се да бъде направен ремонт на участъка. Отделно в този участък карат много бързо, особено тировете, карат пияни и дрогирани. АПИ не е контролен орган и не може да контролира как се движат колите там. Вчера минах оттам и 30 тира са направили опасни ситуации само за един ден - за това ни информира нашият тол екип там", каза още той. |
Още по темата: | общо новини по темата: 46 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/8 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg