ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Сигнал: Защо аз, като клиент на банката, трябва да търся решения заради техните технически проблеми? | ||||||
| ||||||
Публикуваме без редакторска намеса: Здравейте, редакция на Sofia24.bg! За пореден път се сблъсквам с неуредиците в българските банки и реших да споделя впечатление от "ненадминатото" обслужване, което получаваме. Негативният ми опит е от банка ДСК. Като изключим факта, че почти всички банки вдигнаха до небето таксите си за обслужване, че ако ти се наложи да се сблъскаш с казус, неговото разрешение е въпрос на настроение на служител или най-вече на компетенции, които в голямата си част, служителите не притежават, но все пак остана надеждата, че нали всички сме "електронни", поне тези услуги трябва работят. Е да, но не ! Два дни системата за електронно банкиране на ДСК дава "системната грешка" и аз не мога да пусна спешни парични преводи. След разговор със служител по телефона ми се казва "сменете си устройството за банкиране или си изберете друг начин за подписване на преводи, или отидете в клон на банката, не знаем кога ще се отстрани проблемът. Отивам в клон на банката спешно, но изненада там не могат да помогнат, защото това, което ми трябва, заради ,"извънземната" специфика на картата, която тяхната банка ми е издала не мога да направя превод на каса, а само с електронното банкиране. А то като не работи, какво правим? Нищо..чакаме ? Аз в такива моменти се чудя, защо на клиентите се предлага - те да променят начина си на разплащане, а не се оправи техническият им банков проблем? Можеха да пожелаят да им оправя и системната грешка, защото техните ,"компетентни"IT служители не могат? И излизайки от банковия клон след поредния сблъсък с действителността, срещнах по пътя позната, която буквално тичаше към тази - същата банка, защото 2 пъти бяха превели ,"електронно" една и съща сума... Тя пък отиваше да си реши проблема с грешно "електронно" дублиран банков превод ...Всеки с проблемите си- един не може да реализира превод, а друг 2 пъти банката му тегли пари ..Поне равновесие има, погледнато от друга гледна точка!, сподели читателят на Sofia24.bg. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
Aнонимен
на 07.08.2022 г.
0
Aнонимен
на 03.08.2022 г.
0
на 02.08.2022 г.
0
Aнонимен
на 02.08.2022 г.
0
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
Aнонимен
на 01.08.2022 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Вдигат цената на водата във Варна от 1 януари 2025 г.
11:27 / 26.11.2024
Благомир Коцев с важна заповед
15:47 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета