ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Слави Дяковски: Бизнесът у нас е необходимо не да мисли как ИИ ще измести хората, а как той може да му помогне | ||||||
| ||||||
Дигиталните технологии са част от съвременната реалност и те не просто допълват, а са в центъра на тази наша действителност, подчерта той и обясни още, че "когато говорим за дигитална икономика чисто на ниво теория се говори, че трябва да имаме дигитално ядро. В центъра на тоя процес трябва да залагаме на дигиталното. И оттам насетне почваме да градим къде можем и на друго място да бъдем. Просто в момента фокусът почти навсякъде е в дигиталното.“ По думите му изкуственият интелект навлиза все повече в различни видове бизнеси и технологии, и точно затова бизнесът в България е необходимо не толкова да мисли от гледна точка как той ще е измести хората от работните им места, а как изкуственият интелект може да му помогне да се справя с работата си по-бързо и по-добре. "За по-малкия бизнес има много неща, които с много малък финансов ресурс, можем да допринесем за подобрението им или да автоматизираме процеси. С помощта на този изкуствен интелект всъщност ти си станал многократно по-продуктивен и това е много по-евтино и изгодно както за клиента, така и за работодателя,“ смята той. Според Слави Дяковски в България вече се наблюдава една положителна тенденция на промяна на начин на мислене на предприемачите и собствениците на бизнес, като все повече собствените на бизнес и мениджърите осъзнават важността на участието им в дигиталните процеси и дигиталната икономика: "Защото в основата на всичко това е доверието. И с интернет, и с всички дигитални и платформи и средства за комуникация ние можем да градим лесно доверие с нашите таргет потребители/клиенти,“ обясни още той, като разясни още, че развитието на дигиталната икономика у нас е бавен процес, но въпреки това тези дигитални канали са изключително добра алтернатива за бизнеса. Важно е да се знае как работят платформите и към кого са насочени те, за можем успешно да се възползваме от възможностите, които те предоставят за реклама и привличане на нови клиенти, отбеляза още специалистът, като обясни също така, че "винаги може да се допитваме най-малкото за консултация до маркетолози как работят различните платформи като алгоритми, за да се възползваме по-добре от тях.“ Слави Дяковски разясни още, че има много тънкости от разнороден характер в дигиталния маркетинг, които освен технологичната част, информацията за различните платформи и т.н., човек трябва да се съобразява и с други фактори, като психологията на потребителите, визуалните стимули и много други детайли на маркетологията. Според него трябва да имаме достатъчно добре подготвено съдържание, за да може погледът на човек да спре на неговия продукт или услуга. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
И във Варна удължиха ваканцията на учениците
12:49 / 23.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
НИМХ предупреди варненци: Опасно време днес!
08:44 / 23.11.2024
Скъпите имоти във Варна: Каква е причината?
13:15 / 24.11.2024
Догодина вероятно няма да има български праскови, череши и сливи?
09:36 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: