ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
След скандален случай с изгонени от плажа туристи започват засилени проверки по Черноморието | ||||||
| ||||||
Повод за акцията стана разказаният от онлайн платформата "Ние, потребителите“ скандален случай с български туристи, които бяха изгонени от плаж на Северното Черноморие, тъй като пожелали да ползват само чадър и съответно да заплатят само за него. Плажът се намира непосредствено до къмпинг Св. Георги - The Pirates Beach (с жълти чадъри от плат), а на табела ясно е написано, че предлагат комплект от чадър и два шезлонга срещу 30 лв. и само чадър за 10 лв. Дама от подложената на обидно отношение компания се е свързала с "Ние, потребителите“ и е разказала следното: "След като се настанихме на един от чадърите, към нас се приближи господин с ефирна походка с думите "Добър ден, хайде сега да ми платите." На въпроса: "Колко Ви дължим за чадъра?" отговори, че дължим 30 лв. Последва неприятна полемика, която няма да описвам детайлно, но резултатът беше, че бяхме ИЗГОНЕНИ от "сянката МУ". Доводите бяха, че "ако всеки така си поиска по един чадър, какво ще ги правим тези шезлонги" и прочее, граничещи с тотален идиотизъм аргументи. Мисля, че е излишно да споменавам колко абсурдна и обидна бе цялата ситуация." "Принуждаването на туристите, които желаят да ползват плажни принадлежности в платените зони, да ги наемат задължително в комплект чадъри и шезлонги е проблем, който наблюдаваме от години, с различна интензивност. Затова още в началото на сезона припомнихме, че е незаконно. Споделих и заснето от мен видео, в което се вижда, че има различни търговци – някои прилагат тази нелоялна практика, други – не. Търговците трябва да знаят, че не е редно, туристите – също, и със своята информираност и избор да взимат правилните и изгодни за тях решения“, коментира пред bTV радио основателят на онлайн платформата "Ние, потребителите“ Габриела Руменова. Тя уточни, че без значение дали търговецът е посочил обща цена за предварително определен от него комплект плажни принадлежности или е дал разбивка на всеки от атрибутите, щом не позволява наемането им поотделно, това е агресивна нелоялна практика по смисъла на Закона за защита на потребителите. Контролният орган, който е отговорен за тази нелоялна практика, е Комисията за защита на потребителите и тя трябва да следи, санкционира и забранява всеки отделен установен случай. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1242 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/207 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ryanair пуска нови полети
10:59 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Важни новини за голям ремонт във Варна
16:36 / 28.11.2024
Вижте какви решения взе днес Общинския съвет на Варна
16:50 / 28.11.2024
Wizz Air със страхотни новини от летище Варна
14:55 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: