Публикацията събра много негативни мнения от потребители, а по-късно беше изтрита от социалните мрежи. След проверка на bTV във веригата сладкарници стана ясно, че таксата съществува повече от 20 години, като я наричат "услуга".
Според собственика на сладкарниците Георги Минчев това е практика във всички заведения - дори и в чужбина. Заплащането на сумата се налагало само когато човек е закупил цяла торта и иска да я консумира на място, а не вкъщи.
"Когато човек иска да бъде обслужен от сервитьор или барман в хубава обстановка - тези неща струват пари", категоричен е Минчев.
Десетки разгневени публикации в социалните мрежи предизвикаха и проверки от Комисията за защита на потребителите. Собственикът на веригата твърди, че нарушения до този момент не са открити, като резултатите ще станат ясни в края на месеца.