Имат ли право телекомите да ни засипват с реклами и как да ги спрем?, питаме се, но не знаем правата си. Тази статия би могла да даде отговори на въпросите.
Ако получавате от мобилния си оператор телефонни обаждания, SMS-и и имейли за изтичащ договор, промо абонаментни планове или други преференции, то най-вероятно сте дали съгласието си за това при сключването на договора.
Дали защото тогава не сте обърнали внимание или просто вече наистина Ви е омръзнало от всички тези позвънявания и съобщения, но сега стигате до решението, че искате всичко това да спре! Има как! Можете да оттеглите съгласието си по всяко време, като телекомът е длъжен да гарантира това да стане безвъзмездно и по лесен за Вас начин.
За целта е необходимо да уведомите дружеството за желанието си, като се позовете на чл. 261, ал. 2, т. 2 от Закона за електронните съобщения.
Ако след изразеното от Вас впоследствие или още при сключването на договора несъгласие с бъдещо получаване на съобщения за маркетингови цели, операторът продължава да Ви атакува с позвънявания и SMS-и, можете да подадете жалба към Комисията за регулиране на съобщенията за нарушение на чл. 261, ал. 4.
Съветите са на експертите от "
Ние, потребителите".