ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Трафикът на "Тракия": Време е за радикални действия | ||||||
| ||||||
"Летният трафик, който е с гастербайтери от 1 юни до 1 септември, е кошмар, просто е кошмар". Кошмарът за управителя на пловдивска фирма за международен транспорт Илия Костурски си има име - атомагистрала "Тракия". "То е повече от предизвикателство, защото магистралата вече е изключително тясна. Има само две ленти за движение". Идеята отсечката между София и Пловдив да стане от четирилентов път - шестлентов - не е нова. "Никой да не си мисли, че магистрала "Тракия" цялата едновременно ще се направи на 6 ленти - не. Първо на колоните около тунел "Траянови врата" и определени участъци около големите градове, там, където има концентрация на трафик. Иска една реконструкция, защото за съжаление пак от икономии, аварийната лента не е изчислена за по-големи натоварвания. Тя трябва да се усили, трябва да се вземе част от зелената ивица и също да се направи с нормална конструкция. И мисля, че нещата могат много лесно да се реализират" обясни инж. Ясен Ишев, инженер по пътно строителство. От Регионалното министерство ще поръчат анализ за необходимостта от разширяването на магистрала "Тракия" - но догодина. "Възнамеряваме, ще го направим, транспортен анализ, който да докаже необходимостта - дали да преминем към изпълнение на трета лента или да помислим нещо по-дългосрочно като решение, а именно дублиращо трасе на АМ "Тракия", каза Виолета Коритарова, служебен министър на регионалното развитие. "Проблемът с третата лента е много съоръжения, които са в тази част, която е от София докъм 70-ия километър. След като направим трета лента, няма да има аварийна лента по съоръженията и съответно в тунелите. А направата на нови съоръжения ще излезе много скъпо", коментира инж. Йордан Вълчев, председател на УС на Агенция "Пътна инфраструктура". Сега скъпо излиза само на шофьорите, които губят часове по задръстената магистрала. "Нашите тол такси се изравниха почти с тол таксите в Европа, но инфраструктурата в сравнение с Европа е може би на 15%, останалите 85%, които трябва да се доизградят - ги няма вече 30 години", посочи Илия Костурски, управител на фирма за международен транспорт в ефира на БНТ. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Променят кръстовището до този мол във Варна
16:40 / 20.11.2024
Светна най-голямата коледна къща във Варна
10:27 / 21.11.2024
Община Варна с важно съобщение за такса смет
16:26 / 20.11.2024
Важна дирекция в Община Варна с нов началник
14:09 / 20.11.2024
Главният архитект на Варна съобщи важни данни за строителството в града
08:21 / 21.11.2024
Вижте какво поставиха за нощна Варна
16:27 / 20.11.2024
Подземни контейнери за смет ще има във Варна?
15:24 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (468) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (456) | 14% | |
Не се справи (639) | 19% | |
Пълна трагедия (1766) | 53% |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: