ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Тунел "Железница" на "Струма" ще бъде най-дългият пътен тунел, изграждан досега у нас | ||||||
| ||||||
Спазвайки разпоредбите на Закона за обществените поръчки Агенция "Пътна инфраструктура“ пристъпи към подписване на договора след като Върховният административен съд се произнесе в полза на решението на АПИ за избор на изпълнител. В тази връзка на 15 януари т. г. агенцията изпрати искане до класираните участници - ДЗЗД "АМ СТРУМА ТУНЕЛ 2018“ и ДЗЗД "АМ Струма-ОП2: Тунел Железница“, за удължаване срока на валидност на офертите. В получените отговори офертното си предложение потвърди ДЗЗД "АМ СТРУМА ТУНЕЛ 2018“, а ДЗЗД "АМ Струма-ОП2: Тунел Железница“ (в което са "ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ“ АД и "ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД) не удължава срока на валидността й. Срокът за изпълнение на проектирането и изпълнението на строително-монтажните работи на тунел "Железница“ (от км 366+720 до км 369+000) e 1060 календарни дни. Съоръжението ще бъде с две отделни тръби за движение в посока. Дължината на всяка тръба ще е около 2 км. Тунелът ще бъде с всички необходими системи за енергоефективно осветление, вентилация, видеонаблюдение, пожароизвестяване, интелигентна система за управление на трафика и т. н. Ще бъде изграден и обслужващ тунелен път при южния портал на тунела откъм гр. Симитли, площадка за хеликоптер, два моста над Суха река, които са съответно 132 м и 24 м, подпорна стена и др. През миналата година АПИ проведе обществена поръчка за избор на изпълнители за "Проектиране и строителство на автомагистрала "Струма“ Лот 3.1 Тунел "Железница“. Тръжната процедура бе с 3 обособени позиции - за тунела, и за пътя преди и след съоръжението, за да може на обекта да се работи едновременно и проектът да завърши в срока на оперативната програма. През миналата година бяха подписани договорите за проектирането и строителството на трасето преди и след съоръжението. Отсечката преди тунел "Железница“ в посока София - Кулата (от км 366+000 до км 366+720) е с дължина 720 м. Тя включва и обслужващ тунелен път при северния портал и мостово съоръжение с обща дължина 620 м. Участъкът ще бъде изграден от ДЗЗД "Железница - Север“, в което са: "ГБС Инфраструктурно строителство“ АД, "Главболгарстрой“ АД и "Главболгарстрой Интернешънъл“ ЕАД. Стойността на договора е 29 985 345 лв. без ДДС. Участъкът след тунел "Железница“ (от км 369+000 до км 370+400), е 1,4 км. Той ще бъде построен от "ПСТ ГРУП“ ЕАД. Стойността на договора е 18 442 297,40 лв. без ДДС. Договорът включва проектиране и строителство на автомагистрален участък с дължина 1,4 км, селскостопански подлез, подпорна и укрепителна стена, отводнителни съоръжения, изграждане и реконструкция на инженерни мрежи и др. |
Още по темата: | общо новини по темата: 44 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/8 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 13.02.2019 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Вдигат цената на водата във Варна от 1 януари 2025 г.
11:27 / 26.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Благомир Коцев с важна заповед
15:47 / 26.11.2024
Става нещо в Юнашкия салон във Варна
17:14 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета