ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Търговци пишат намаление на витрината, хората си мислят, че важи за целия обект, влизат вътре и виждат само 3-4 артикула с отстъпка | ||||||
| ||||||
"Прилага се следният трик – пишат намаление, хората си мислят, че то важи за целия обект, влизат и вътре виждат 3-4 артикула с отстъпка, която понякога не е много голяма. Друг път става дума, например за дрехи от много стари колекции или вече амортизирани заради това, че дълго време са стояли в обекта, пробвани са, а понякога дори са минали през химическо чистене. Когато потребителят разгледа намалените стоки и не му хареса нито една от тях, той започва да преглежда и останалите в обекта и е много голям рискът, вече влезли в магазина, да си купи нещо, което не е планирал“, разказа по "Хоризонт“ на БНР Габриела Руменова, основател на онлайн платформата "Ние, потребителите“. Тя обясни, че когато в кампанията са включени само част от артикулите, те трябва да бъдат оповестени на самата витрина – там, където са посочени всички условия на намалението, както и да бъдат отделени от останалите стоки в обекта. "Практиката показва, че дори има случаи, в които в дадения търговски обект стоката е продавана на определена цена и след съобщението за намаление с някакъв процент, тя е по-скъпа от старата си, редовна цена. За подобни ситуации съобщават наблюдателни потребители, които са си харесали даден артикул и са проследили през времето как се движи цената му – най-вече в случаите, в които очакват предварително известни кампании за отстъпки като Черния петък и сезонните намаления“, посочи още Руменова. "Получава се така, защото некоректни търговци разчитат на маркетинговия трик да обявят намаление и при вземането на решение за покупка хората да гледат процента на отстъпката, а не цената, която реално ще платят“, коментира тя. Руменова разясни и защо по закон едно намаление не може да е по-дълго от един месец: "Защото тогава цената ще бъде регулярна, не намалена. А именно съобщението за намаление е това, с което потребителите биват привличани. Много пъти хората се интересуват и защо намалението не може да е по-кратко от един ден. Това е така, защото трябва да се даде реална възможност на потребителите да се възползват от него. А не да се направи широка и шумна реклама и те, я обърнали внимание на периода на намалението, я – не, търговецът – я го посочил, я – не, да посетят обекта и когато установят, че кампанията е била за 2 часа, например, и вече е свършила, пак стигаме до познатата хипотеза, в която те все ще си купят нещо. То в повечето случаи ще се окаже неизгодно за тях, защото това ще бъде импулсивна покупка, защото те изобщо няма да са проучили пазара за този вид стоки и т.н.“, завърши тя. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ryanair пуска нови полети
10:59 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:46 / 29.11.2024
Важни новини за голям ремонт във Варна
16:36 / 28.11.2024
Вижте какви решения взе днес Общинския съвет на Варна
16:50 / 28.11.2024
Дружество край Варна закупи модерна земеделска техника с евросредства
08:19 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: