
ЗАРЕЖДАНЕ...
В средата на октомври спира достъпът до старата е-платформа на НАП | ||||||
| ||||||
Упълномощените лица с частичен достъп до е-услугите на НАП в стария портал, ще могат да ги ползват и в новата платформа, но до датата на валидност на квалифицирания електронен подпис (КЕП), посочен в подаденото от тях онлайн заявление за достъп до упълномощено лице. За да продължат да работят в обновения портал като пълномощници с новия си КЕП и след тази дата, е необходимо да подадат онлайн заявление за достъп на упълномощено лице, след което да го потвърдят в офис на НАП. Друга възможност за това е да изпратят през е-портала електронно известие до задълженото лице, което представляват, и то да потвърди достъпа им. Начините за ползване на е-услугите с КЕП са описани изчерпателно в "Правилата за ползване на електронните административни услуги на Националната агенция за приходите (НАП), предоставяни с квалифициран електронен подпис (КЕП)“. Информация за крайната дата на валидността на достъпа за конкретно лице и услуга са получили лицата с изтичащ срок на достъп до края на годината чрез уведомителни писма, както и може да се намери в новия Портал за електронни услуги на НАП в секция "Управление на достъпи и на контактна информация“, услуга "Заявление за достъп на упълномощено лице“ и избор на бутон "Упълномощители“. |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg