Колко месеца са им нужни, за да започнат да правят одит? Колко месеца им бяха нужни, за да направят анализ? Те не искат, колеги, да направят анализ. Те искат да ни оставят ние да платим чужда цена и чужда сметка. Ще приемем ли? Не само, че няма да го приемем. Днес се разходихме от три кръстовища до центъра на София, утре, когато отново няма да бъдем чути, защото както разбрахме управляващите посочват вратата, когато не им е изгодно какво се говори, те трябва да знаят, че зад затворената врата стои улицата. Това коментира на Националния протест на превозвачите в София Ваня Григорова, икономически съветник на КТ "Подкрепа", предава репортер на Sofia24.bg.
"И докато това е протест и тук са само хората, които са в почивка, утре при стачка всеки един от вас автоматично ще се превърне в автобус, в тролейбус, в трамвай и няма да могат да обхванат размера на протеста, който ще блокира живота и движението в цялата столица, а защо не и в цялата страна. Защото в край на сметка градският транспорт и междуградският са кръвоносната система на една държава", каза още тя.
Тя предупреди: "Ако искаш да си правиш шегички с някой, то избягвай градският транспорт, то избягвай транспорта. И ако тези хора все още не са разбрали тази максима, ще я разберат и ще я усетят по възможно най-силния начин".
"Не ние ще платим чуждите сметки. Когато някой е решил, че ще взима решения, които водят до задлъжняване на фирмите, които водят до поставянето им на колене, то тогава този някой е този, който ще плати. Не българският работник, не транспортният работник", категорична беше Григорова.