Важно съобщение от Wizz Air

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
14:14 / 19.07.2024
10936
Подобно на всички авиокомпании днес, Wizz Air е изправена пред екстремни технически предизвикателства, свързани с прекъсването на глобалните ИТ системи на трета страна. Клиентите на  авиокомпанията може да изпитат смущения, свързани с временно недостъпни услуги в уебсайта и в мобилното приложение.

В момента не са налични следните онлайн услуги:

- Уебсайт и мобилно приложение на Wizz Air.

- Резервационна система.

- Система за онлайн чекиране и показване на бордна карта.

- Кол центрове – нови резервации и промени в съществуващи.

По време на прекъсването се предлага безплатно чекиране на летището. Поради това Wizz Air съветва пътниците да пристигнат на летището поне 3 часа преди планирания час на излитане, за да имат достатъчно време за чекиране, преминаване през проверка за сигурност и други специфични за летището процедури.

Wizz Air благодари за всички клиенти за разбирането, докато се справя с последиците от прекъсването на глобалните ИТ системи. Екипът на авиокомпанията подчертава, че прави всичко възможно, за да сведе до минимум смущенията за пътниците.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Важно съобщение от родна банка: Решихме да дадем нов живот на кар...
"Селската супер кола" от Родопите раздели мрежата
Полковник посочи смущаващ факт покрай трагедията със загиналите к...
Бойко Борисов: Изпускаме златно време!
Прощаваме се с Николай Волев на 22 октомври
Не се чувствате добре? Ударила ни е силна магнитна буря


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).