Wizz Air отмени полети до Бари, но обеща да компенсира пътниците, закупили билети

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
15:40 / 06.07.2022
1508
Полетите на Wizz Air от София до Бари и от Бари до София на 2 юли 2022 г. са отменени поради технически проблеми на самолета, а не поради кадрови проблеми. Това съобщиха за TravelNews от авиокомпанията. "Wizz Air искрено се извинява на всички засегнати пътници за причиненото неудобство, но безопасността на нашите клиенти и екипаж е наш приоритет номер едно“, коментираха от превозвача.

Авиокомпанията полага максимални усилия, за да компенсира пътниците и да им предложи алтернативни опции, така че да могат да пътуват. Те включват избор от алтернативни полети с Wizz Air, пълно възстановяване на сумата или 120% кредит в техния WIZZ акаунт (обработват се в рамките на една седмица).

Въпреки че всяка отмяна на полет е изключително неприятно събитие, важно е да отбележим, че по-голямата част от полетите на WIZZ Air се изпълняват по план, като над 100 000 пътници достигат до желаните дестинации всеки ден. Авиокомпанията е силно ангажирана с разширяването на своите операции на български пазар и от 1 юли разпредели допълнителен самолет от външен доставчик към своята база в София, за да може да консолидира местните операции и да отговори на нарастващото лятно търсене на пътниците.

Нискотарифната авиокомпания Wizz Air зарязала пътници в събота на Летище София, които е трябвало да летят за Бари в Италия. Същото е сторила и с българи, които са били в Бари и е трябвало да се приберат у нас, съобщиха за TravelNews потърпевши пътници, които са сезирали Комисията за защита на потребителите. Полетите са отменени без предварителна информация. "Тръгнахме за Летище София в 4 часа сутринта в събота, като точно пътувахме в таксито и получихме съобщение, че е отменен планираният полет за 6 часа. Нямаше нищо повече като информация дали ще се осъществи същият ден или на следващ“, коментира клиент на авиокомпанията.

За двата полета е имало и групи на туроператори и на туристически агенти. Те са се обединили и са реагирали, като са осигурили чартърен полет на European Air Charter да извози пътниците. "Ние имахме за отиване 60 човека и за връщане друга група 60 човека. С подкрепата на Еuropean Air Charter пуснахме веднага отделен чартър и се погрижихме за пътниците, закупили пакети през нас и нашите агенти“, коментира Георги Пасев, маркетинг мениджър на туроператора "Абакс“ и член на Сдружението на туроператорите и туристическите агенти "Обединение Бъдеще за туризма“ (ОБТ). Павлина Русева, член на УС на ОБТ, също е оказала пълна подкрепа на клиенти и агенти. "Нито за миг нямаше клиент, който да се притесни от липса на информация, а реакцията е пример за целия бранш“, подчерта Русева. Според нея така ще се върне доверието в бранша. През последните седмици други туроператори не са реагирали по този начин, а са зарязали клиентите си, което се отразява на имиджа на целия бранш.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Убийство след скандал потресе Югозапада
Пътят през "Петрохан" е ужасен и непочистен, започва да натрупва ...
Европейската комисия може да спре всички пари по втория транш от ...
Шофьори: Движението на "Петрохан" е блокирано! Внимавайте!
Започна унищожаването на овцете, заразени с шарка
Костадин Костадинов: Имам чувството, че не се намираме в парламен...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).