Ядосан клиент: Евала на голямата верига!
"Здравейте, снощи в час пик пазарувах в "Лидл". И какво се оказва на касата? В брошурата на няколко страници и на няколко места в приложението се рекламира хляб 1+1. Да, ама не! Отиваш на касата с активиран купон в приложението, но хлябът не е 1+1, оправданието беше: "Ами знаем, но нищо не можем да направим", разбира се, върнах го.
Така читател на Plovdiv24.bg започва разказа си за онова, през което е преминал в магазина на въпросната хранителна верига на бул. "Пещерско шосе" в Пловдив. И допълва:
"Малко след това се сетих да си проверя касовата бележка, защото си бях купил и вафли с купон. Изненада и те са си на реалната цена. Отидох да си търся отстъпката, касиерът ми каза "по-добре ги върни "Лидл плюс" не работи".
Евала на голямата верига в момент, в който има най-много клиенти, промоциите им не работят. Интересно дали не е умишлено, защото колко хора нямат навика да си гледат касовите бележки и когато разберат, вече не им е изгодно да се върнат до магазина.
Надявам се да публикувате това, защото на скапаните вериги вече им стана навик или да имат проблем с доставката, или да имат техническа грешка в брошурите, или да не им работят приложенията и всичко това с цел да бъде "официално" и безнаказано прекаран потребителят".