Второто от поредицата туристически изложения по програмата БЪЛГАРИЯ ВИ ОЧАКВА (25.07.-31.2011), което се проведе в търговския център"Миделтон", завърши. В рамките на изтеклата седмица "Миделтон" бе посетен от над 150 хил.души и с радост отчитахме нарастващия всекидневно интерес на британците към българския щанд. Стотици от посетителите се връщаха отново и отново. Те настоятелно питаха за опознавателни екскурзии до страната ни, благодарение на представянето на общините София и Пловдив, Банско и Бургас.
Чрез информационни и рекламни материали на туристическите си съвети и центрове, общините успяха да изградят конкретна и вярна представа за многото възможности от пътешествия и атракции, настаняване и отдих. Богато илюстрованите материали на английски език, предоставени от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, утвърдиха представата за гостоприемството ни, наложено от държавата като политика.
В експозицията партнираха петнадесет български хотела със свои изключителни предложения, селектирани специално за изложението в Манчестър. Предложенията на Делта Палас - Слънчев бряг, Кристал - Златни пясъци, Астра - Велинград, Апартмент Хаус - София, Екстрийм - Пампорово, Елица - Банско, Мистрал - Балчик, Хотел Лозенец - София, Хотел Тодорофф - Брестовица, Аджев Хан - Сандански, Съни Парадайз - Китен, Борика - Чепеларе, Вила Рока - Банско, Кралев двор - Банско, Пирин голф кънтри клуб - Разлог, притежават характер, който ще се помни и който предпоставя тяхното по-нататъшно търсене в уеб директорията на програмата www.welcometobulgaria.info, чрез чиято платформа всеки партньор е готов всекидневно да взаимодейства с потребителите на промоцията в дните на оставащото лято, включително и с планове за есента, зимата и ранни записвания за лято 2012. От символите до детайлите, от познанието до технологията, тези отношения вълнуват хората, които тук, в "Миделтон", са дошли да купуват, и единственото предложение за свободно време, извън Великобритания, е това на България. С интерес анализирахме, защо средният жител на Манчестър, който притежава покупателни способности и свобода да избира, и иска да дойде в България, до изложението е възприемал дестинацията ни като един обобщен курорт за настаняване в хотел без име и с неутрален лукс.
Въпреки че е налице финалът на второто изложение от Програмата, посланието й Welcome to Bulgaria, остава валидно. Сега резервациите и закупуването на индивидуално пътуване или ваканция са лесно осъществими заради всеотдайността на екипа, който работú "лице в лице", облечен в народни носии, с посетителите на "Миделтон". Огромният екран с нарочно създадените за тях презентации, засили усещането за влизане в страната ни, чиито забележителности, красива природа и културно-историческо наследство, могат да бъдат усетени чрез лично преживяване. Ето защо комбинираният туристически продукт, включващ хотелско настаняване и резервиране на самолетни билети чрез България ЕР, предизвика запитвания за директни полети на България ЕР от Манчестър. Очаква се виртуалните посещения на профилите на хотелите в www.welcometobulgaria.info да нараснат значително. |