ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Apple цакат клиентите си с нови такси? | ||||||
| ||||||
Apple може да таксува своите потребители до 20 долара за своите нови функции за изкуствен интелект, казаха анализатори пред CNBC, тъй като компанията се стреми да стимулира растежа на своя доходоносен бизнес с услуги. Гигантът планира да внедри Apple Intelligence, предстоящата си AI система, на някои от своите устройства по-късно тази година. Когато Apple обяви своята AI система през юни, компанията обеща усъвършенстван гласов асистент - Siri, както и функции, включително възможност за автоматично генериране на имейли и изображения. Тези функции ще се разпространяват бавно, региони като Китай и Европа първоначално няма да получат достъп. Apple може да таксува абонамент за по-модерните приложения, казаха анализатори. Нийл Шах, партньор в Counterpoint Research, каза, че инвестициите в AI са скъпи и Apple ще иска да прехвърли тези разходи върху своите потребители. "Софтуерът и услугите правят по-доходоносно за Apple да ги представя с абонаментния модел Apple One“, каза Шах пред CNBC в интервю. Apple One струва 19,95 долара на месец и дава на потребителите достъп до различни услуги на Apple, включително Apple Music. Цената на новите AI услуги може да бъде между 10 долара и 20 долара за Apple Intelligencе, потенциално като част от Apple One, за повече първокласни AI функции. Защо трябва допълнителните услуги да се заплащат? Много технологични компании вече таксуват допълнително за AI функции. OpenAI, например, е въвел абонаментни такси за разширените функции на ChatGPT, докато Microsoft предлага своя AI инструмент Copilot изцяло срещу заплащане. Samsung, основният конкурент на Apple, вече стартира своите AI услуги под марката Galaxy AI, като в момента разглежда различни модели на приходи за своя софтуер. За Apple изкуственият интелект представлява стратегическа възможност за допълнително укрепване на лоялността на своите потребители. Според Шах, Apple Intelligence ще се адаптира към индивидуалното поведение на потребителите, предлагайки все по-персонализирани и целенасочени решения, което може да засили връзката им с екосистемата на компанията. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Променят кръстовището до този мол във Варна
16:40 / 20.11.2024
Светна най-голямата коледна къща във Варна
10:27 / 21.11.2024
Община Варна с важно съобщение за такса смет
16:26 / 20.11.2024
Важна дирекция в Община Варна с нов началник
14:09 / 20.11.2024
Главният архитект на Варна съобщи важни данни за строителството в града
08:21 / 21.11.2024
Вижте какво поставиха за нощна Варна
16:27 / 20.11.2024
Подземни контейнери за смет ще има във Варна?
15:24 / 20.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: