Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Димитър Денев: Афилиейт маркетингът набира все по-голяма популярност в България
Автор: Екип Varna24.bg 11:47 / 21.03.2025Коментари (0)1175
©
Афилиейт маркетингът е връзката на бизнеса с партньори посредници, чрез които достига до повече продажби, до нови клиенти, до постоянни лийдове. Това е изключително резултатно ориентиран модел. Това каза Димитър Денев – изпълнителен директор на дигитална агенция SEOMАX и съсобственик на няколко онлайн магазина, които оперират в страната и извън нея, в предаването "Утрото на фокус" на Радио "Фокус" с водещ Ася Александрова.

Афилиейт маркетингът набира все по-голяма популярност в България.

"Бизнесът плаща тогава, когато получава, и то това, което е преценил, че може да отдели за придобиването на нов клиент и за всяка една продажба, което го прави изключително ценен модел на работа. Затова бизнесът се насочва натам. Това е начин за оптимизиране на маркетинговите разходи“, обясни Денев.

Разликата между създателите на някакъв тип съдържание и инфлуенсърите е, че инфлуенсърите вече имат определена аудитория, поясни той. Създателите на съдържание трябва да могат да разказват добре истории, да пишат добре и да създават добри видеа, чрез което подпомагат бизнеса да стигне до потенциални клиенти. "В някакъв момент създателите на съдържание също могат да станат инфлуенсъри, просто в самото начало не е задължително да са такива“, допълни Денев.

За много хора създаването на дигитално съдържание е начин за печелене на допълнителни доходи или дори основен бизнес. "При някои наистина се получава, защото ако те са добри в това, което правят – могат да създават добри истории, измислят интересни сценарии, могат да създават добри видеа, това може да работи доста добре за тях. Съдържанието, което обаче няма необходимата аудитория, първоначално трябва да бъде подплатено с реклама, за да може да достигне до тази аудитория. Инфлуенсърите имат тази аудитория и ако тя е свързана точно с дейността на бизнеса, това е ценно“, обясни Димитър Денев.

Според него най-добрият вариант е бизнесите да използват едновременно инфлуенсъри и създатели на дигитално съдържание. "Инфлуенсърът трябва да се подбере внимателно – да е в тази ниша, да има лоялната аудитория, към която да представи съответния продукт. Създателите на дигитално съдържание, които нямат тази аудитория или тя е много малка, могат да се съгласят на вариант с процент комисионна от това, което реализират, докато инфлуенсърите могат да искат допълнително заплащане, такса върху всяко едно съдържание, което създават“, поясни Денев.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Кабинетът "Желязков"
Великден 2025
Александър Везенков и Олимпиакос 2024/25
Световна черна хроника
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Ако днес имаше местни избори във Варна?
Аз съм гласувал/а за кмета и отново бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета, но бих го подкрепил/а
Аз съм гласувал/а за кмета, но вече не бих го подкрепил/а
Аз НЕ съм гласувал/а за кмета и отново не бих го подкрепил/а

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: