Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Доц. д-р Мариана Тодорова: Bank of America Corporation вече обучава служители чрез изкуствен интелект
Автор: Екип Varna24.bg 20:02 / 19.08.2023Коментари (0)1437
©
Bank of America Corporation съобщи, че вече използва изкуствен интелект и Метавселена, за да обучава новопостъпили служители. Дали това цели да съкрати разходите на физически служители, които да отделят време и интеграция за приобщаване на новопостъпилите, така че те да бъдат въведени в своите професионални задължения или е подход за работа към поколението – "Y“ и "Z“ – не знаем. Това коментира в предаването "Сценарий от бъдещето“ на Радио "Фокус“ с водещ Ива Дойчинова футурологът доц. д-р Мариана Тодорова.

"Ако Bank of America среща недостатъчно добър подбор на кадри и недостатъчно добър интерес, или младите хора се лутат – можем само да гадаем какви са мотивите. Вероятно и ефективността, и привличането на интерес са водещи, но те използват ИИ, маски, очила за виртуална реалност, за да обучават своите новопостъпили служите как да се отнасят с клиентите“, обясни Тодорова.

Тя уточни, че обучението се случва във виртуална среда, като се разиграват различни казуси: "Единият от тях е как служителите да се справят с гневен клиент, който е получил бавно обслужване или е платил някакви високи такси, нещо, което се случва и в България. Как става това – като всичко се делегира на мобилни приложения и физическият контакт почти изчезва. Да, по-удобно е, по-бързо е, но създава предпоставки за проблеми“. Другият казус, над който те са били обучавани е, когато някой некомпетентен и объркан служител на банката е направил грешка, която се е проявила в много проблематични казуси с клиентите – как тези счетоводители да бъдат медиатори между счетоводителите и клиентите и как да избягат "сухи“ от случая.

Футурологът обърна внимание, че обучението е било експериментално в Ню Йорк и не е въведено все още във всички клонове на Bank of America Corporation и обощи, че целта е физическите служите да се научат как да минимизират щетите от негативните емоции на своите клиенти.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Зима 2024/2025 г.
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Риск от чума по дребните преживни животни
Отношенията София-Скопие
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: