Дъщерята на Гала претърпя пълен провал като инфлуенсър

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
22:31 / 21.05.2021
2259
Дъщерята на Гала - Мари Константин Будева се изявява като инфлуенсър от известно време насам, но за съжаление популярността й в Инстаграм се дължи единствено на купени последователи, сочи проучване на Хотнюз. Това става ясно от елементарна проверка на профила й.

Ако се вярва на цифрите, то Мари има над 72 000 фенове, които следят всяка нейна крачка. Цифрата е доста внушителна, но в действителност обаче тя е един голям балон от нереални почитатели. Едва 15-20 процента от тях са реални и това може лесно да се докаже, след като чекирате профила й в програма разобличаваща истинските последователи от фалшивите.

Друго съществено доказателство за измамата на госпожицата е колко лайка получава една нейна снимка. Средно тя събира около 1200 харесвания, а най-много 3000-3500. За инфлуенсър с над 70 хиляди последователи, това са бледи лайкчета. Специалисти са категорични, че при такъв набор от аудитория, то този профил трябва да е получил не по-малко от 8000 "сърчица", а при щерката на Гала не се вижда да има такива проблясъци.

Очевидно Будева трудно може да се добере до популярността на звездната си майка. Още повече, че Гала има 134к в Инстаграм, а някои от снимките й са с по 10 000 и повече лайка. Вероятно и при нея има закупуване на т.нар. ботове, което явно се вижда при проверката на това кой я следва. А именно има доста кухи профили без каквито и да е публикации с по 0 последователи. Любимият й Стефан - няма да го разследваме, но вероятно и там ситуацията е същата.

В действителност Гала и Мари не са единствените случаи сред популярните ни личности. Учудващо е обаче, че авторитетна дама като Гала, позволява такива манипулации и начини за вдигане на его и самочувствие, коментират в средите.

"Когато си закупиш фалшиви последователи в Инстаграм, автоматично профилът ти получава по-голям брой последователи. Всеки нов последовател обаче е изкуствено създаден профил, зад който не стои реален човек. Поради това не можеш да ангажираш своите фалшиви последователи в Инстаграм със снимките, видеата и сторитата, които публикуваш. Това означава, че дори да си купиш много на брой фалшиви последователи няма да се повиши броят на посещенията на твоя профил. Броят на харесванията и коментарите на снимките ти също ще остане непроменен", разясняват специалисти и изтъкват, че този метод е равен на лоша репутация. "Притежанието на ботове, дори когато техният брой е малък, създава голям риск за реномето на всеки човек, особено на инфлуенсъра", коментират още те.

Не е ясно каква е сумата, която Мари плаща за тези екстри, но вместо да ги вложи в нещо смислено и касаещо бъдещето й е достатъчно да не й ръкопляскаме. Освен това тя рекламира продукти на марки, които очевидно я ухажват с продукти или финансиране, подвеждайки ги, че има инфлуенсърско влияние.

Виж коментарите (0)

Още по темата (2879):
15.05.2023 Двама холивудски мачовци се разбраха за нов филм
17.05.2022 Трудно бихте я познали! Вижте как изглежда днес една от участничките в "Ергенът"
01.04.2022 Лили Иванова разпродава тениски, албуми и автографи, цените започват от 1
лев
31.03.2022 Хостеси обират чанти по тузарски барове, две от тях вече са арестувани
31.03.2022 Мъжът на Сашка Васева: Монахини се грижат за нея
30.03.2022 Какво се случва с Веселин Маринов? Всички онемяха от вида му
Още новини от Любопитни новини:
Уникален портрет на Караваджо бе показан за първи път в музей в Р...
"Обичам те, братко": Зейн почете паметта на Лиъм Пейн с емоционал...
Маската пада! Разкриват кой е владетелят с тяло на бог от Херакле...
Ново проучване разкрива значителната икономическа тежест на свърз...
"Нова Македония": Твърденията за обща история на българи и македо...
Български пилот: Не, самолетът не "мързелува" на връщане, причина...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).