Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Експерт: Важно е да не се предоверяваме преди да наемем дадена туристическа услуга
Автор: Георги Иванов 11:13 / 18.06.2024Коментари (0)1800
©
Преди да наемем или запазим дадена туристическа услуга е важно да не се предоверяваме, а да се уверим, че предоставената информация в интернет е достатъчно коректна. Това каза Габриела Руменова от "Ние, потребителите" в предаването "Денят на фокус“ на Радио "Фокус“.

"Преди да запазим оферта за почивка е нужно пак отново да прегледаме всичко за какво плащаме, каква категория е хотела или къщата за настаняване. Когато видим хотела, да го потърсим в регистъра на Министерство на туризма, който е със свободен достъп и можем да видим този хотел с това име на този адрес дали действително по удостоверение за категоризация е такова, каквото се представя в офертата. Ако тук има разминаване, значи вече може да ни светне на червена лампичка и да си помислим дали и останалата предоставена информация е коректна,“ обясни тя.

Като част от предварителната подготовка за почивката е важно човек да потърси информация и за заведенията в района, което често хората не правят, поясни още специалистът и препоръча също така да се провери може в тези заведения да се плаща с карта, за да знаят колко пари да си приготвят налични.

По думите й при резервацията на хотел е важно да сме активни и да уточним всичко предварително, тъй като понякога за хотелиера тази информация е второстепенна, а за нас е решаваща, за да се настаним точно на това място. "Добре е преди да запазим хотела все пак да се обадим и да уточним на рецепция това, което е представено като информация, абсолютно акуратно ли е или има някой особености, за които е добре да знаем предварително, за да не си разваляме настроението когато пристигнем на място.“

Ако потребителят е бил подведен от невярна информация, то тогава може да се претендира за нелоялна търговска практика и според потребителското законодателство имаме право да развалим сключен договор и да получим обратно парите си, но това отнема време, обясни още експертът.

Габриела Руменова предупреди, че е добре храната, както и различни плажни артикули да не се купуват от временните павилиони около плажа, тъй като няма как сме сигурни, че те ще поемат отговорност за качеството и безопасността на тези продукти, а да се закупуват от стационарните такива, които са си традиционно там.



Още по темата: общо новини по темата: 1091
21.11.2024 »
19.11.2024 »
19.11.2024 »
07.11.2024 »
13.10.2024 »
08.10.2024 »
предишна страница [ 1/182 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Войната в Украйна
Зима 2024/2025 г.
Природни стихии
Мигрантски натиск към България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: