Иво Сиромахов: Този маркетингов инфантилизъм е толкова затрогващ, че клиентът няма търпенийце да си плати сметчицата и да остави бакшишче за сервитьорчето
Българският туризъм напредва със страшна сила и достига все по-големи висоти.
Новият тренд в ресторантските менюта е всичко в тях да е написано с умалителни думи, които явно имат за цел да умилят гладните клиенти. Това написа във Фейсбук сценаристът и писател Иво Сиромахов.
"Можеш да хапнеш "салатка със сиренце и шунчица“, "розово доматче с прясно сиренце“, "питчица с чесънче и чубричка“, "хрупкави кашкавалчета“, "джоланче на фурничка“, "домашна лютеничка“ и "вкусни гъбки“. Освен това вече никъде не предлагат картофи, а само "картофки“. Евентуално може да са с "масълце" и "копърче".
Но най-страшно е положението с подправките. В модерните български ресторанти не готвят с подправки, а само с "дъхави миришки“.
Този маркетингов инфантилизъм е толкова затрогващ, че клиентът няма търпенийце да си плати сметчицата и да остави бакшишче за сервитьорчето", пише още той.
А вие какво мислите?