Измислиха нов, ефективен начин за привличане на клиенти
Колело на късмета, което сваля до 90% от цената на маркови дрехи, е най-новият трик за привличане на клиенти, показа проучване на "Телеграф“. Така ще платите 4 лв. за дреха с реална цена 40 лв. Уловката е, че за да бъде завършена поръчката, тя трябва да възлиза поне на 50-90 лв.
Промоции
Най-новата промоция е колело на късмета с различни деления, сред които отстъпки от 50 до 90 на сто. Има и шанс да уцелите "Опитай пак“, но тогава има опция за ново въртене за спечелване на намаление. Онлайн кръгчето с промоции се върти и с едно произволно щракване върху тъчскрийн или с мишка на компютър всеки може да вземе отстъпка от цената на нови облекла от тузарски брандове. Така стилна зимна рокля излиза вместо 40 лв. - 4 лв. Има и облекла, които струват по 90 лв., но при завъртане на колелото стойността им пада до 5-6 лв. Отстъпката от колелото важи само за един артикул от съответния магазин.
Изпълнение
Когато клиентът тръгва да завършва поръчката, става ясно, че не може тя да бъде изпълнена, ако в кошницата няма стоки за поне 50 лв. В някои онлайн бутици лимитът достига и до 90 лв. Така ако сме получили отстъпка и дрехата струва 4 лв., не можем да купим само нея. По този начин ни принуждават да купуваме продукти, които не са ни необходими и намаленията са само за примамка на хората към съответния магазин. Много от онлайн бутиците, които работят на този принцип, приемат поръчките не само при минимална сума, а и единствено през специално приложение, което се изтегля на смартфона безплатно.
Търговци коментираха, че най-изтъкнатите брандове не правят промоции онлайн, нито участват в акции като черни петъци и т. н. Собственици на онлайн магазини разказаха, че много техни конкуренти прилагат подобни промоционални тактики, за да привлекат потребителите. Реално обаче никой не работи на загуба и поне за да се покрият транспортът, логистиката, себестойността на стоката и процентът печалба, няма как да ви продадат толкова евтино нови дрехи, обясниха още търговци. И предупредиха, че много често рекламираните акции, колела на късмета и подобни са само уловка.