ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Кисело мляко с български произход лекувал коронавирус? | ||||||
| ||||||
Хонг Уон-сик, председател на компанията Namyang Dairy Product, поднесе и публично извинение, но това изобщо не успокои гневните потребители, пише агенция Ройтерс. Преди това на форум, организиран в средата на април от Корейският институт за биомедицински изследвания, бяха представени резултатите от проучване на напитката "Булгарис“. Ефект и срещу коронавирус? "Ние сме първата фирма в страната, която установи, че ферментиралите млечни продукти ефективно предотвратяват не само инфлуенца, но и Ковид-19", обяви Парк Йон-су, ръководител на изследователския отдел на южнокорейската компания пред репортери. По думите му, експериментите показали, че млякото "Bulgaris" обезврежда до 99,999% вируса H1N1 и до 77,8% от коронавируса. Тестовете обаче били проведени с клетъчни проби, взети от белодробна тъкан на маймуни, гласеше уточнението. Съобщението доведе до ръст на продажбите на "Bulgaris". По информация на вестник "Korea Herald", на много места този продукт е свършил, а новината доведе до рязък скок на акциите на акциите на компанията-производител. Междувременно южнокорейското Министерство на храните и лекарствата публикува изявление, в което се казва, че Namyang няма доказателства в подкрепа на твърдението си и обвини компанията за незаконно разпространение на подвеждаща информация. Продуктът "Bulgaris“ съдържа бактериите лактобацилус булгарикус и лактобацилус ацидофилус в много по-голяма степен, отколкото някои други млечни продукти. Доказано пробиотичната млечнокисела бактерия (лактобацилус) се отразява благоприятно при вирусна инфекция и е много полезна за човешкото здраве. Namyang Dairy пусна на пазара продукта "Bulgaris" през 1991 г. след успешна рекламна кампания за предимствата на киселото мляко, съдържащото Лактобацилус Булгарикус, чиято родина е България. Маркетинговата стратегия на южнокорейската компания тогава наложи представата за България като страна на дълголетници. Обяснението беше, че това се дължи именно на масовата консумация на кисело мляко. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14980 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2497 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 07.05.2021 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Променят кръстовището до този мол във Варна
16:40 / 20.11.2024
Светна най-голямата коледна къща във Варна
10:27 / 21.11.2024
Община Варна с важно съобщение за такса смет
16:26 / 20.11.2024
Важна дирекция в Община Варна с нов началник
14:09 / 20.11.2024
Главният архитект на Варна съобщи важни данни за строителството в града
08:21 / 21.11.2024
Варненски специалист с важни съвети към семействата с мъжки рожби
16:12 / 21.11.2024
Вижте какво поставиха за нощна Варна
16:27 / 20.11.2024
Абонамент
Анкета