"Имаме приблизително 2000 компании изложители от над 40 държави. 100 хиляди потенциални клиенти са посетили изложението, а над 3000 представители на медиите от цял свят го отразяват" - разкри Силви Ритер, управляващ директор на "Базелуърлд".
6 павилиона на площ от 160 хиляди квадратни метра в изложбения център са побрали премиум-брандовете в часовникарската индустрия. Реномираните швейцарски компании "Омега" и "Тисо" се надяват да завладеят позиции на най-големия азиатски пазар - китайския, където мнозина новобогаташи търсят съзнателно лукса, включващ и скъп часовник.
Хонконг е вторият по големина пазар за часовници в света и пети за бижута, направени от скъпоценни камъни. Само за справка - износът на швейцарски часовници за миналата година е на стойност 19,3 милиарда швейцарски франка.