Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Покупката на ананас или маруля се приема за открита покана за флирт – тенденцията набира скорост 
©
През последния месец в Испания се появи нова тенденция в света на срещите. Хората използват необичайни символи, като ананас и маруля, за да сигнализират, че са отворени за нови запознанства, докато пазаруват в супермаркета. Стотици необвързаните се редят на опашка в популярна верига от супермаркети, за да вземат няколко артикула с надежда да намерят партньор.

В контекста на новата испанска тенденция, когато поставите ананас в пазарската количка, сигнализирате желание за нова връзка. Идеята е проста – ако пазарувате и искате да дадете знак на околните, че сте отворени за запознанства – взимате ананас. Ако той е обърнат с "главата" надолу, това означава активно търсене на партньор. Процесът е завършен, когато бутнете количката си в секцията за вино на магазина, и се надявате, че привлекателен за вас човек ще отговори положително.Готовите да направят първата крачка, трябва закачливо да блъскат колички с купувача, на когото са се спрели.

Друг популярен продукт е марулята, която се разваля бързо и трябва да се консумира до няколко дни. Избралите нея дават препратка, че към момента предпочитат краткотрайни отношения или флирт.

За разлика от тях, някои необвързани взимат леща. В контекста на новите тенденции за срещи, тя показа зрялост и дългосрочни намерения. Ако човек пазарува и постави пакет леща в количката си на видно място, той е готов за по-задълбочена връзка, която излиза извън рамките на флирта.

Супермаркетите, които обикновено са място за ежедневни дейности, се превръщат в неочаквано социално пространство, където хората могат да срещнат бъдещ партньор. За разлика от онлайн приложенията за запознанства, този метод предлага директна среща на живо, която започва с усмивка и приятелски жест.

Тенденцията бързо набира популярност в социалните мрежи, където много хора споделят опита си, разказва businessnovinite. В Twitter и Instagram могат да се намерят хаштагове като #PineappleDating и #LettuceLove, където потребители разказват за своите преживявания в супермаркетите. За някои това е забавен начин да флиртуват, докато за други е просто повод да се усмихнат или да започнат разговор със случаен човек.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Световна черна хроника
Новак Джокович идва в България
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Лято 2024
Природни стихии
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: