Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Проучване: Един от пет работници "напуска шумно" работата си, ето какво означава това
Автор: Екип Varna24.bg 12:27 / 26.06.2023Коментари (0)938
©
Според ново проучване на Галъп, един от пет работници напуска своята работа “шумно". Какво означава това и какви могат да бъдат причините? Това предполага предприемане на действия, които "директно вредят на организацията, подкопават нейните цели и се противопоставят на нейните лидери“, казва Галъп. Чували сте за “тихо напускане", но какво се има предвид под “шумно отказване"? 

Докладът на Gallup за 2023 г. за състоянието на глобалното работно място, публикуван миналата седмица, казва, че 18% от анкетираните служители по света правят точно това на работата си. В доклада на консултантската и изследователска фирма се казва, че така наречените “шумно напускащи" са "активно неангажирани“ по време на работа. Докладът на Галъп включва данни от 122 416 заети хора от целия свят на възраст над 15 години, пише Business Insider, цитиран от bTV. Галъп изчислява, че ниската ангажираност на служителите струва на световната икономика 8,8 трлн. долара и представлява 9% от световния брутен вътрешен продукт.

Работниците са категоризирани въз основа на техните отговори въпроси дали имат възможност да правят това, което правят най-добре всеки ден; дали техният шеф или някой друг на работа изглежда се интересува от тях като личност; дали мисията на компанията ги кара да чувстват работата си важна; и дали са имали шансове да се научат и да израстват на работното място през изминалата година.

Служителите могат да напуснат шумно, поради няколко причини. Те може да са недоволни от това, че не отговарят на дадена роля, или може да почувстват загуба на доверие с работодателя. Но най-голямата причина се свежда до управлението. Причината за това шумно или дори тихо отказване е наистина основно в начина, по който се управляват хората.

Чувайки какво отличава ангажираните служители от техните неангажирани колеги, Галъп стига до извода, че мениджърите трябва да се стремят да провеждат един смислен разговор седмично с всеки служител, за да споделят обратна връзка, да дават признание за работата им и да обсъждат целите и приоритетите. Служителите също така ценят възможността да имат думата в начина, по който си сътрудничат с екипите си, например като помагат да решат откъде да работят – офиса, вкъщи или хибриден модел.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Актуални теми
Поскъпване на хранителните продукти
Риск от чума по дребните преживни животни
Зима 2024/2025 г.
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: