Създателят на "Squid Game": Станах безчувствен към насилието
Първият сезон на Squid Game беше глобален феномен, сега с втория сезон на път, неговият създател Hwang Dong-hyuk казва, че южнокорейският трилър все още не го е издигнал до сферите на супербогатите, които той иска.
Сценаристът и режисьорът на Squid Game казва, че е вцепенен от хипернасилието, изобразено в шоуто, и не обича да гледа графичните сцени в него.
Сега, след като до втория сезон остават само няколко седмици, Хванг казва пред Sky News: "За някои от сцените, като например когато те отнемат органи в първия сезон, мисля, че ако не бях аз този, който ги създава, вероятно щях да ги покривам очите ми също.
"Но като творец трябва да визуализирам това, което съм създал и написал. Предполагам, че в известен смисъл съм станал малко вцепенен за това, но мога да кажа като човек, че не съм от типа, който може да гледа тези много графични сцени лесно."
Първоначално написан като филмов сценарий през 2008 г., Squid Game беше отхвърлен от множество южнокорейски студиа, преди да бъде взет от Netflix десетилетие по-късно като част от стремежа си да разшири чуждестранното програмиране.
Хванг казва: "Насилието, изобразено в тази поредица, е по-алегорично, опитвам се да опиша насилствените начини на обществото да се отнася към губещите в конкуренцията, не става дума за физическо насилие, а за начина, по който ги тласкат към дъното на обществото, принуждавайки ги към бедност …
"Тези, които са елиминирани, така да се каже, или тези, които губят конкуренцията, те се насочват към живот в болка и аз се опитах да изразя това.“
Междувременно Squid Game спечели на Netflix стотици милиони лири - което накара главния изпълнителен директор на Netflix Тед Сарандос да загатне за бъдеща "вселена на Squid Game".
Докато неговата вселена Squid Game продължава да се разширява, Хванг казва: "Бих искал да бъда запомнен като човек, който даде храна за размисъл, който създаде възможност хората да водят по-смислени разговори за такива неща“.