В свят на свързаност да си онлайн е много важно.
В хитовия филм от 2010 г. "Социалната мрежа“ изобразяването на Джеси Айзенбърг на технологичния магнат Марк Зукърбърг подчертава решаваща точка.
"Нека ви кажа разликата между Facebook и всички останали, ние никога не се сриваме", това гласи цитатът на Зукърбърг от филма.
Изглежда, че това не е съвсем вярно в реалния свят, тъй като
Facebook, Instagram и Thread изглежда се сринаха във вторник (5 март).
Downdetector, уебсайт, предназначен да регистрира кои уебсайтове не работят и колко хора в момента съобщават за проблеми, беше затрупан с доклади.
Само за два часа имаше над 650 000 доклада за неработещ Facebook. Със сигурност е лошо изживяването на потребителите, но от страна на компаниите - парите са голямото нещо.
Още през октомври 2021 г. Facebook и Whatsapp се сринаха и Fortune изчисли, че това кратко прекъсване е струвало на компанията 100 милиона долара приходи.
Сега, когато сме през 2024 г. и Facebook вероятно ще таксува малко повече за реклама, е вероятно компанията да претърпи подобни скъпи загуби.
X акаунтът @whatdope предложи тази прогнозна сума за това колко струва на компанията на минута.
"Приходите от реклами за миналата година (за сайтовете на Facebook) бяха 84,2 милиарда долара. Така че за всяка минута надолу, те губят около 160 000 долара. Или 2670 долара за секунда“, пишат те, цитирани от
unilad.com.