От Атина започна кампания, наречена "Движение - гръцка салата", която призовава ресторанти и частни лица да създадат своя собствена версия на световноизвестния деликатес от Гърция и да го насърчи по всякакъв начин, пише в. "Български новини".
Позовавайки се на Найджъл Слейтър, известният редактор на The Observer, който е написал, наред с други неща "най-добре е да а ядете с пясък между пръстите на краката и сол на устните си."
Гръцката салата е деликатес, който перфектно кондензира вкуса на родината, за тези, които живеят в чужбина. Въпреки това, не се ограничава само до границите на страната. То е популярно ястие в модерни и космополитни ресторанти по целия свят и се намира на блок-масата от най-луксозните хотели - дори и ако те се намират в Китай или Япония. В мрежата от 25 000 ресторанти доставка на американската фирма GrubHub , гръцката салата е номер едно предпочитание на стотици хиляди клиенти.
"Гръцка салата е универсално ястие с хиляди тонове аромат," пише PR-а на компанията. Кампанията има за цел, да стимулира готвачи и обикновени фенове от цял свят, да направят собствена, уникална версия на най-популярната салата в света.