Шведският мебелен гигант "Икеа" разпространи рекламна брошура, с която подканва клиентките си да уринират върху нея, за да получат отстъпки, пише в. "Метро". С листовката фирмата рекламира детско креватче. С нея тя желае да привлече повече клиенти, като показва новия продукт Sundvik, придружен с лентичка от тест за бременност. Но тя няма за цел да покаже на клиентките, дали носят плод в утробата си. Идеята е много по-изтънчена.
Ако бременна жена се изпишка на лентичката, тя ще покаже какъв е процентът на отстъпката, която семейството ще получи при покупка на креватчето. Тестът за бременност е бил използван за изходно начало, като се използват антителата, реагиращите на хормона на зачеването hCG, който води до промяната на цвета на лентичката и маркирането на отстъпката.