ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
РСМ ще поиска парите за жп линията до България да бъдат пренасочени към тази за Гърция | ||||||
| ||||||
"Този проект ще струва около 250 милиона евро, което е половината от сумата, необходима за изграждането на третата фаза на жп линията Йеленица до България, която, както е проектирана от предишното правителство, завършва в тунел, който няма край", е коментирал Николовски. "Ако се построи железопътната линия от Крива Паланка до България, проектът трябва да бъде сериозно преразгледан и анализиран със съседите, тъй като според проекта на 24-километровата железница ще трябва да бъдат изградени 22 тунела, 20 семейства ще бъдат остана без дом, а 1 километър ще струва 24 милиона евро, което я прави най-скъпата железница в Европа", е допълнил той. "Струва ли си да харчим 560 милиона евро от народните пари в бедна Македония, където сме благодарни за дарение от 14 милиона евро, за железопътна линия, която трябва да унищожи част от град Крива паланка, влакът да се движи с 60 км на час, теоретично да има 22 тунела и да свършва в тунел, който не води до никъде, тоест тази железница никога няма да бъде завършена, просто ще хвърлим парите и ще имаме ситуация, в която след 10 години пак ще сме говорим за незавършената железопътна линия", е заявил още Александър Николовски. "Фокусът вече е върху Коридор 8. За 2 часа и половина след края на годината ще може да се стига от Скопие до София", е коментирал Коце Траяновски. "25-километровият път, който струва 93,7 милиона евро, е не само по-бърза комуникация със София, но и ще позволи по-бърз транспорт от Скопие през Куманово до Крива паланка", е допълнил Траяновски. "Той е разделен на два лота, единият лот е от Страцин до Дълбочица-15,5 километра, вторият е Дълбочица до Крива паланка - 10 километра. Общата стойност на тази инвестиция е 93,7 милиона евро, първият лот е 43,2 милиона евро, вторият е на стойност 50,5 милиона евро. Работата започна през 2018 г. и очакваме да приключи до Нова година. Единият е завършен на 71 %, а другият е на около 91 %.", според Коце Траяновски. Миналия месец обаче, след публикуването на одитния доклад за реализирането на капиталови инвестиции в страната, министър Николовски призова обществото да проучи работата на ДП "Пътна и железопътна инфраструктура“, като една от причините беше именно наблюдението на одиторите, че стойността на строителния проект по Коридор 8 на жп инфраструктурата на изток е скочила с 220 млн. евро. |
Още по темата: | общо новини по темата: 134 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/23 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
И във Варна удължиха ваканцията на учениците
12:49 / 23.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Скъпите имоти във Варна: Каква е причината?
13:15 / 24.11.2024
НИМХ предупреди варненци: Опасно време днес!
08:44 / 23.11.2024
Догодина вероятно няма да има български праскови, череши и сливи?
09:36 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: