Затвориха една от най-големите дискотеки на Слънчака | ||||||
| ||||||
При направената контролна покупка от "таен клиент“ не му е била издадена касова бележка, отговаряща на изискванията, което е станало причина за налагане на принудителната мярка "запечатване на обект“. Документът, който получили данъчните при заплащане на покупката, бил бележка от нефискален принтер. Санкцията подлежи на обжалване. Проверката в заведението, което е и едно от най-оборотните в курортния комплекс, е част от лятната контролна кампания на НАП за спазване на данъчно-осигурителното законодателство по Черноморието. Над 1100 са извършените проверки само по Южното Черноморие. Установени са 396 нарушения, като най-чести са неиздаване на фискален бон и разлика в касовата наличност на търговския обект. Данъчните отчитат подобрена фискална дисциплина и устойчива тенденция при доброволното спазване на правилата и изискванията. Извършват се и целодневни наблюдения на големите складове за плодове и зеленчуци и хранителни продукти в региона. Служителите от звеното за фискален контрол са поставили под активно наблюдение над 2000 обекта по българското крайбрежие. В рамките на няколко дни данъчните инспектори следят продажбите, след което резултатите се сравняват с предходни периоди. От НАП апелират да се изискват касови бележки при всяка покупка и напомнят, че гражданите също могат да осъществяват контрол върху отчитането на приходите чрез изтегляне от Goodle Play или App Store на мобилното приложение на НАП – NRAMobile. То дава възможност при сканирането на QR кода на издадена касова бележка веднага да се провери дали тя е регистрирана в НАП. Сигнали за неиздаване на касови бележки и данъчни нарушения могат да се подават на телефона на НАП 0700 18 700 или по електронна поща на адрес infocenter@nra.bg. |
Още по темата: | общо новини по темата: 859 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/144 ] следващата страница |