Лоша новина за билетите на "Райънеър" | ||||||
| ||||||
Авиокомпанията се опитва да намали ефекта от поскъпването на петрола, като сключва фючърсни договори на фиксирани цени и купува евтин керосин, за да попълни своите запаси от самолетно гориво, но не може напълно да омекоти удара на повишаващите се цени на горивата, отбеляза Андреас Грубер. Той е и главен изпълнителен директор на нискотарифната компания "Лаудамоушън" (Laudamotion), която е дъщерно дружество на "Райънеър". На фона на тежките времена за икономиката нискотарифният превозвач определя ценовата си политика като предимство спрямо тази на своите конкуренти, които предлагат по-скъпи самолетни билети. "В условията на рецесия повече хора ще обръщат внимание на цената на билетите", смята Грубер. "Райънеър" не е единствената авиокомпания, която вдига цените. Германският гигант "Луфтханза" (Lufthansa) например обяви по-високи цени на самолетните билети до края на годината, отбелязва ДПА. |