© | Нискотарифната авиокомпания Wizz Air е оставила пътниците си от Женева за София във вторник (27 септември 2022 г.) на летището в Скопие, съобщиха потърпевшите. Самолетът не е успял да кацне следобяд в София заради голямата буря, тъй като нашето летище беше временно затворено. Пренасочен е към Скопие, където над 160 човека е трябвало да бъдат извозени с автобуси до България, предаде TravelNews.
"Почти 24 часа чакахме рейсовете, а някои спахме на летището в Северна Македония. Авиокомпанията не ни осигури хотел, вода и храна“, коментираха засегнатите пътници. Те ще подадат жалби в Комисията за защита на потребителите. Други са взели таксита до София, за да се приберат. Те са платили по 200 евро на автомобил. Отделно македонските и българските власти са правили проблем на шофьорите, тъй като нямали право да правят курсове между двете страни.
Днес други пътници на Wizz Air от отменен полет за Валенсия повече от шест часа чакат на Терминал 1 на летище "София", без яснота кога ще могат да заминат, съобщи БНР. Проблеми има и с друг полет на авиокомпанията за Копенхаген. От екипа са обяснили на хората, че има развалени самолети и поради тази причина не се знае по кое време ще се осъществи полетът до Валенсия. Има майки с малки деца. На хората са съобщили, че ако си тръгнат, най-вероятно няма да могат да им възстановят сумата. Отделно е обяснено, че ако не успеят да се качат на този полет, те ще бъдат компенсирани или ще могат да презаверят билетите си за следващия в събота. |