Ето какво не трябва да се прави при смяната на зимни с летни гуми | ||||||
| ||||||
Да, евтино, но в никакъв случай не правилно решение. Факт е, че когато работят с въпросната сапунена вода, е по-лесно от всякога да повредят т.нар. пръстен на борда на гумата и той няма да "легне" плътно върху джантата. Ето защо е необходимо да се следи какво използват майсторите. Единственият правилен "инструмент" е специална монтажна паста. И още нещо. Ако джантите ви не са лети, а метални, то не е препоръчително да се използват самозалепващи се тежести при балансиране, които не само падат по-бързо но и провокират корозия по метала. Освен това не трябва да се монтират използвани тежести, защото разхлабените монтажни скоби могат лесно да паднат. Следователно експериментирането с такива неща определено не си струва, но за целта е добре да следите какво прави гумаджията. Освен това не пренебрегвайте измиването на гумите и джантите. Протекторът на гумата трябва да бъде добре почистен, за да не се нарушат неговите преки свойства, които са отговорни за комфорта и безопасността. И джантата трябва да се измие от всички страни, включително и отвътре. В крайна сметка, балансирането може да бъде неефективно, ако колелото е мръсно. Причината за това е неточността в разпределението на самия баланс на теглото, който е толкова необходим за оптимална работа. |