Българка пропищя срещу голяма хранителна верига, смята, че е била измамена | ||||||
| ||||||
"През това време имаха "проблем в системата" (така казаха те) и касите не отразяваха промоционалните цени, а регулярните. Управата не информира никого, върна надплатените пари само на 2ма човека, които бяха с по 2-3 артикула. На мен не можаха да ми върнат разликата, между обявената промоционална цена и регулярната цена, която се появи на касовата бележка, защото "не знаели кое колко струва и как да проверят". Аз се разправях с тях около 50 минути, и лично аз минах да информирам клиентите на касите, защото никой от магазина не информираше потребителите си, че в момента ги крадат най-нагло. Накрая си тръгнах като ми върнаха парите, а аз им върнах касовата бележка и продуктите. И тук идва проблемът. За да подам сигнал в КЗП ми трябва касова бележка, в която да има продукт, който е обявен на промоция, а на касовата бележка да е видно, че не приложена промоция. Та, понеже, фантастико извърши огромна кражба от клиентите си, не ми се иска нещатата да остават така. Та някой пазарувала ли е вчера, по това време, нещо на промоция, и би ли подал сигнал лъм КЗП, моля!? П. С. Смятам, че е не е случайно, че са избрали точно на национален празник и то точно в най-натовари часови диапазон да "имат грешка в системата". Защото КЗП не работи тогава. Аз им звъннах още от магазина, но разбира се не работеха тогава. Това бяха 6 - 8 каси, пълни с клиенти през цялото време. Ако някой ги хване - връщат му парите и му взимат касовата бележка, която би послужила за доказателство. Умно, нали! Моля за съдействие, че ми писна вече от това беззаконие и бездействие на институциите". |