Гардове на Е.ОН гонят кмет | ||||||
| ||||||
"По любезност поставям вашите служители и пред моите от администрацията на "Приморски", пошегува се кметът. Той посочи, че от разговорите си с хората знае, че не е единственият потърпевш от подобно отношение в клиентския център. Всеки път, когато някой искал да изрази недоволство те викали охраната. Упрекът му обаче удари на камък. Възможността изобщо да е допуснато грубо отношение от дамите в центъра беше напълно отхвърлена от члена на управителния съвет на "Е.ОН България Мрежи" Анатоли Токмакчиев. Той подчерта, че в последните години са вложени много усилия за коректно и любезно отношение към клиентите. Сигналът трябвало да се провери заедно от представители на Е.ОН и на инициативния комитет, за да са напълно сигурни от дружеството, че такива случаи има. Хората обаче пропищяли и от разнопосочната информация, която им се подава за причините за многото токови удари и честото спиране на електричеството. В много от случаите получавали откровено неправдоподобни обяснения. "До момента така и никой не е излязъл да им аргументира съществуването на проблема. Искаме да ни се обясни каква е ситуацията към момента, какви са причините и кога ще се намери решение", настоя Градинаров. Източник: в. "Позвънете новини" |