© | | 26 декември е последният ден от първия етап на кампанията за излъчване на три рекламни клипа за възможностите на българския туризъм по световни телевизии. На 6 септември 4-те канала "Евронюз", "Евроспорт", "Нешънъл Джиографик" и "Дискавъри чанъл" пуснаха за първи път трите спота, чрез които България рекламира зимните и летните си курорти, еко и селския туризъм, културното наследство и забележителностите си.Вторият етап на кампанията обхваща периода 31 януари - 27 март 2011 г.
Проектът е на стойност 7.5 милиона лева и се финансира по линия на ОП Регионално развитие.
Целта е пред повече от 608 милиона домакинства от Европа и света да се покажат възможностите за почивка в България, нейната древна култура, исторически и архитектурни паметници, минерални източници и красива природа.
Условията по излъчването на половинминутните клипове са договорени директно от МИЕТ с централите на 4-те телевизионни канала. |