Жителите на "Приморски" все по-активни в комуникацията с управниците | ||||||
| ||||||
За първите 3 месеца на 2014 година кметът на Район "Приморски", Петя Проданова, е провела 10 приемни за граждани, в регламентираното за това време, всеки четвъртък от 9.00 до 12.00 часа. Те са посетени от 44 граждани, както и представители на обществени организации, които осъществяват дейност на територията на района. Най-често подаваните сигнали бяха свързани с подобряването на пътната инфраструктура, озеленяването, облагородяването на кътовете за отдих като детски площадки и спортни съоръжения. Друга голяма група повдигнати въпроси се отнасяха до незаконното строителство на постройки от различен характер, огради и имоти по Параграф 4, издаване на документи за търпимост... В приемните дни беше търсено и съдействие за получаване на общински жилища, промени в адресната регистрация, както и за разрешаване на междусъседски или роднински спорове. Като цяло контактите на районната администрация в лицето на кмета, Петя Проданова и специалисти от различните направления от една страна и гражданите от друга, бележат тенденция на растящ интерес. В този смисъл приемните дни за граждани се утвърждава като една добра форма за директна и обратна връзка по проблемни въпроси. Важно е да се отбележи, че паралелно с приемните с участието на кмета на района, такива по утвърден график провеждат и тримата заместник-кметове и секретаря, а директорите на дирекции осъществяват ежедневен контакт с гражданите. Свои сигнали, въпроси и проблеми гражданите отправят към администрацията и чрез сайта на Район "Приморски" и фейсбук страницата. Като те в оперативен порядък се приемат, проверяват и решават по компетентност. |