"Фейсбук" пита европейците на кои медии вярват | ||||||
| ||||||
Компанията отнесе много критики заради това, че не успя да предпази потребителите в САЩ от руската дезинформация по време на изборите за президент. Зукърбърг призна, че има твърде много "сензационалност, дезинформация и поляризация" в света, а социалната мрежа прави проблема още по-тежък. "Социалната мрежа дава възможност на хората да разпространяват информация по-бързо откогато и да било - и ако не се справим с тези проблеми, в крайна сметка ги увеличаваме", каза той. Компанията, която им над два милиарда месечни потребители, се обръща към самите тях, за да подреди по достоверност източниците на новини. Пилотно проектът тръгва във Великобритания, Германия, Франция, Италия и Испания. За момента резултатите няма да доведат автоматично до преподреждане на News Feed. |