© Impact Press Group | | Варна ще бъде рекламирана като туристическа дистинация в над 150 мола в света. Това е обещала пред кмета Кирил Йорданов мащабната компания "ECE", която възнамерява да строи голям търговски обект на изхода на града. Специалисти от фирмата са изготвили рекламен продукт, с които ще разнасят славата на Варна. Делегация от община Варна е била на посещение в Хамбург, където е дадено обещанието за рекламата. Това съобщи на брифинга си кметът Йорданов. Във всеки един от моловете безплатно ще се заделят рекламни площи за града.Йирданов информира, че във връзка с подготовката за летния сезон вече е проведено заседание на обществения съвет по туризъм. Разисквани са редица мерки, които ще се предприемат за спокоиствието на туристите и предполагаемият труден сезон за бранша. Ще бъдат осигурени допълнителни сили на противопожарната охрана и полицията, с общински пари. Като основна мярка предвид финансовата криза ще бъде засилващото се участие на Варна в туристически изложения.
Целта е привличането на повече летуващи чрез рекламирането на забележителностите в града, курортите и околните местности. Ще се наблегне на представянето на общинските обекти, съществуващите и тези, които ще се изградят или реновират до началото на сезона. Това са плувният комплекс, спортните площадки, ветроходната база, ледената пързалка, Аладжа манастир и Малките римски терми, чиито ремонт ще завърши до началото на лятото. Така ще бъдат вкарани и допълнителни приходи в общинската хазна.
Йорданов добави още, че ще се обсъди искането на собствениците на хотели и ресторанти за преосмисляне на такса-смет. Според кметът решението е или намаляване или освобождаване от данъка. Това се отнася обаче само за времето, през което обектите не работят. По думите му най- реалистичният вариант е сериозно намаление на таксата.
Източник: chernomore.bg |