Водим преговори за привличане на повече немски туристи за следващото лято | ||||||
| ||||||
Министърът е на работно посещение в Германия, където с представители на международния туроператор обсъди инициативи за увеличаване на туристите към България и пренасочване на туристическите потоци към страната ни в ситуацията след обявения фалит на най-стария световен туроператор "Томас Кук“. Германия е ключов пазар за българския туризъм, тя се нарежда в топ 3 на страните, от които България посреща най-много гости. За нас е изключително важно да привлечем германските посетители чрез разнообразни продукти и услуги, така че да увеличим туристите в месеците май, юни и септември, заяви министър Ангелкова. Тя посочи още, че страната ни е позната като стабилна дестинация за организиран туризъм и е много важно туроператорите от ранга на DER Touristik да насочат програмите си към България за сезон 2020 и за следващите години. Летният туризъм формира около 60% от общите туристически посещения в България, отбеляза министър Ангелкова и подчерта, че туризмът е национален приоритет и благодарение подкрепата от българското правителството за 2020 г. ще действа специален механизъм за насърчаване на организирания туризъм през маркетинга и рекламата към структуроопределящите за страната туристически пазари. Идната седмица в България се очакват представители на DER Touristik за подготовката на сезон 2020 г, стана ясно на срещата. От своя страна д-р Инго Бурместер заяви, че България е много важен пазар за компанията. Страната Ви е красива и приятелски настроена, ние искаме да работим с нея и да стабилизираме чартърите към България, каза той. Министър Ангелкова благодари за полезната среща и подчерта, че очаква бъдещата ползотворна съвместна работа да увеличи значително германските туристи у нас през следващата и идните години. Преди седмица министър Ангелкова бе на работно посещение в Берлин, където проведе работни срещи с Улрих Нусбаум, държавен секретар в Министерството на икономиката и енергетиката на Федерална република Германия и с представители на ръководствата на TUI Group и Schauinsland-Reisen GmbH. DER Touristik Group е европейски пазарен лидер в продажбите на пътувания и всяка година обслужва над 7 млн. клиенти За да отговори на такова търсене, компанията включва 16 марки, като Dertour, ITS, Kuoni, Apollo и Exim Tours, и 25 специализирани туроператора, сред които са Kirker и Manta Reisen. На пазарите в Германия, Великобритания, Източна Европа и Швейцария DER Touristik Group разполага с мрежа от 2400 туристически агенции. Програмата на туроператора включва 205 тематични и пазарни каталога. |