„Като цяло туристите от Централна и Западна Европа ще бъдат по-малко. Има отдръпване на летовниците от Балканския полуостров и особено от България" - каза още Кр. Станев. „Причината е, че тези страни излизат от икономическа криза, но пък ние сме в кризата. Нашата рекламно-информационна дейност продължава да бъде много слаба. Не даваме послания за покана на гости - и от държавата, и от частния бизнес. Ако се прави нещо, то е разпокъсано, некоординирано, с ниска ефективност и на практика потенциалните ни клиенти трудно влизат в синхрон с това, което ние реално предлагаме. Сезонът няма да бъде по-добър от миналогодишния" - повтори Кр. Станев. Той посочи, че сезонът започва късно. Очаква оживление от края на юни до 15 август.
„В цяла Западна Европа в брошурите ние сме легнали в ценово отношение в най-ниската част. А в действителност това, което предлагаме, не отговаря на понятието евтина дестинация. Качеството на продукта не бива да се класифицира като най-евтина дестинация. Но понеже заетостта е изключително ниска, хотелиерите се принуждават да свалят цените до възможния минимум. Така попадаме в най-евтината дестинация за европееца. От една страна, в условия на криза е добре да показваме, че сме готови да посрещаме и нискобюджетни гости. Търсенето на такива ваканции е много голямо. Но продуктът, който предлагаме, е по-висок" - обобщи Кр. Станев.
Източник: в. "Народно дело"