Пълна катастрофа обаче е била борсата в Братислава. Словашките туроператори саботирали организаторите, които в момент на икономическа криза вдигнали таксите за участие.
„Въпреки скандала, очаквам да няма спад на словашки туристи през лятото", каза Танчев.
Двуцифрен ръст до този момент отчитат от „Алтурс" на немския пазар. Над 900 ученици вече са се записали да прекарат абитуриентските си балове в Слънчев бряг и Златни пясъци. Танчев обяснява тези положителни резултати с мащабната рекламна кампания на фирмата за страната ни по немските радиа и телевизии. Според него в момента най-добре се продават пакетите за младежи. Семействата с деца все още се въздържат да резервират хотели по родното море за ваканциите си. Тази група е и най-потърпевша от кризата. Въпреки негативната тенденция единствено курортът Албена продава добре пакети за семеен туризъм. Картината по отношение на руския пазар не е променена, каза Танчев.