КЗП разкри приемни по морето | ||||||
| ||||||
Седем допълнителни приемни за активния летен сезон разкри Комисията за защита на потребителите (КЗП). В тях туристите могат да подават сигнали и жалби за нередности в хотелите и заведенията за хранене и развлечения, чиито услуги ползват по време на почивката си. Наличието на тези приемни дава възможност на представителите на контролния орган да наблюдават и по този начин процеса на предлагане на стоки и услуги и да следят за нарушения на нормативната база. Присъствието на инспекторите респектира хотелиери, ресторантьори и търговци на различни продукти и това намалява опитите за умишлено пренебрегване разпоредбите на законодателството. Приемните на КЗП в морските курорти са полезни и с това, че скъсяват времето за връзка на потребителя с контролния орган при възникнал проблем. Инспекторите оказват съдействие на потребителите за решаването му на място и санкционират търговеца за некоректното му поведение. Приемните са позиционирани в големите градове и курорти по Българското черноморие и ще работят до края на лятото.
|
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg