Наказват оператор от тел. 112 за непрофесионална реакция | ||||||
| ||||||
Дете, което се оплакало на тел. 112, че се страхува да стои вкъщи само, на следващия ден получило суров урок от родителите си. Оказало се, че на другия ден операторите звъннали у дома им, за да кажат на майката и бащата да предупредят детето повече да не им звъни. Наказателната акция от страна на родителите се оказала своевременна - хлапето било набито. На другия ден обаче то пак позвънило на спешния телефон, за да разкаже какво му се е случило. Тази история разказа вчера в Шумен главният директор на "Национална система 112" Стоян Граматиков. В същото време операторка от Районния център 112 във Варна ще бъде наказана, защото реагирала неправилно при обаждане на 30 януари от шуменец. Човекът съобщил, че не се чувства добре и вероятно има хипертонична криза. По прозвучалия в телефонната слушалка глас операторката преценила, че състоянието му не е тежко и затова не сигнализирала в Спешна помощ. Минути след първото обаждане последвало второ - от приятел на болния. Чак тогава операторката направила връзка с екип на Спешна помощ. Лекарите, които се отзовали на място в дома на болния, също установили, че случаят не е спешен. Въпреки това дежурният оператор ще бъде наказан. "Трябвало е да се свърже с медиците още при първото обаждане", категоричен бе Граматиков. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове? | ||
Много добре (465) | 14% | |
Добре, но можеше и по-добре (453) | 14% | |
Не се справи (638) | 19% | |
Пълна трагедия (1758) | 53% |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg