ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Областният открива двудневни обучения на потребители и администратори | ||||||
| ||||||
Специален гост на откриването ще бъде Иван Новкиришки, областен управител на Област Плевен, Огнян Траянов, управител на ТехноЛогика и представляващ Обединение "ТАФ" (ТехноЛогика, Адвен, Фондация "Право и интернет"). Финансовата подкрепа за проекта е на Европейския социален фонд и държавния бюджет на Република България, чрез Оперативна програма «Административен капацитет". Потребителите и администраторите ще бъдат обучени за работа със системата за предоставяне на електронни административни услуги по държавна и общинска собственост - под-дейност 4.5 на обществена поръчка с предмет: "Ре-инженеринг на работните процеси, разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронни и комплексни административни услуги по държавна и общинска собственост". Изпълнител на обществената поръчка е Обединение "ТАФ". В рамките на проекта са разработени 47 електронни услуги по държавна и общинска собственост, които ще бъдат използвани от 12 областни и 47 общински администрации. Системата е разработена съобразно най-новата нормативна уредба за електронно управление (Закон за ел.управление, Закон за ел. съобщения, Наредба за вътрешния оборот на електронни документи и документи на хартиен носител в администрациите, Наредба за електронните административни услуги и др.). В обучението за потребители ще вземат участие представители на 12 областни и 47 общински администрации, а в това за администратори ще се включат експерти от 12 областни и 12 общински администрации - административни центрове на съответните области. В първия ден на обучението потребителите на системата ще се запознаят с предназначението й, нейните основни модули и видовете потребители, както и начините за регистрация на документи, приемане на електронни документи и документи на хартиен носител. През втория ден на участниците ще бъдат демонстрирани основните видове услуги, работата със справки и извеждането на електронни документи. Обучението предназначено за администратори ще запознае специалистите с архитектурата на системата, настройката на правата, ролите и системните параметри, както и връзката й с Единната среда за обмен на електронни документи (ЕСОЕД). Ще бъдат разгледани и различни казуси от практическатa работа. Всеки участник в обучението ще получи сертификат. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Храните, които можем да ядем късно вечер, без да напълняваме
16:25 / 18.01.2025
Някои магазини спират продажбата на дубайски шоколад
08:42 / 19.01.2025
Един от любимите поети на България днес стана на 85
19:11 / 18.01.2025
Голям ръст на безстопанствени кучета във Варна, ето как да помогнете
16:05 / 18.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: