ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Шефът на КЗП: Един от проблемите с община Варна са нарушения по Закона за туризма | ||||||
| ||||||
Има проблеми, които трябва да бъдат решени и един от основните проблеми с община Варна е във връзка с констатирани нарушения, които са в следствие на нарушения по Закона за туризма. Това съобщи по време на среща с представители на морските общини от региона председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Дамян Лазаров. Той уточни, че едно временно удостоверение за категоризация на туристически обекти не може да бъде преиздавано два пъти. Лазаров обясни, че в закона има заложен определен срок, според който удостоверението не може да бъде преиздавано втори път. "Категоризиращия орган или се произнася в рамките на два месеца или просто прави отказ - не може след един дълъг период от време да изважда на ново второ временно удостоверение или пък да удължава, това което е фиксирано в закона с определен срок", коментира още председателя на КЗП. Освен този проблем Дамян Лазаров коментира, че все още няма подадена схема на поставяемите обекти във Варна, което пък от своя страна затруднява контролната дейност. "Това пък ще изисква време и средства, за да бъдат проверявани тези обекти от страна на КЗП", обясни Лазаров и добави, че има и други технически проблеми свързани с прилагането на Закона за туризма, които ще бъдат обсъдени с Областния управител на Варна, за да бъдат намерени решения. В тази връзка Дамян Лазаров коментира, че се налага да бъдат глобявани хора, заради несвършена работа от някой друг. Председателят на КЗП подчерта, че глобяването се налага, тъй като има констатиран случай на некоректна процедура екипите на комисията не знаят, какъв обект проверяват освен това, че дадения собственик е дал заявление, че това е туристически обект. Лазаров даде за пример карт менютата, които обаче не винаги оправдават очакванията на туристите, а от друга страна именно това меню формира очакванията на посетителите. Той подчерта, че ако трябва да се даде определение на понятието "качество в туризма", то може да се каже, че това е информация, която се използва от туриста, която формира предварителни очаквания, които трябва да бъдат удовлетворени. "Когато тези очаквания бъдат удовлетворени тогава можем да кажем, че има качество в туризма, но в случая как ще формираме очаквания, като не знаем, какво посещаваме", коментира още председателят на КЗП. Източник: Радио "Фокус" |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна промяна в една от основните автобусни линии във Варна
14:03 / 12.11.2024
Адско задръстване на варненски булевард
18:46 / 12.11.2024
Ето част от плановете за 2025 година на Община Варна
16:29 / 13.11.2024
Важен за Варна проект е на финалната права
12:03 / 12.11.2024
Сняг заваля на много места в страната
08:27 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: